vineri, 4 iulie 2014

Tămăduitoarea Rozica



 Rozica este singura tămăduitoare care nu are cazuri nerezolvate.Harul ei miraculos este moştenit de la bunica ei, Hellen Duncan, vrăjitoarea lui Winston Churcill.
Tămăduitoarea  Rozica rezolvă orice problemă, dezleagă farmece, cununii legate, împreunează pe cei despărţiţi, aduce persoana iubită înapoi, aduce spor în casă şi afaceri. Lecuieşte depresia (boala secolului), boli de piele, scoate argintul viu din organism, alungă blesteme şi farmece din viaţa oamenilor,vindecă infertilitatea atât la femei cât şi la bărbaţi, impotenţa, alungă viciile rele fumatul, alcoolismul, dar să nu uităm şi de narcotice. Oferă talismane de protecţie împotriva farmecelor şi blestemelor, talismane aducătoare de noroc şi spor în casă.


Dragii mei, aveţi probleme în familie, neînţelegeri, nu vă mai merge bine, nu vă mai atrage partenera/ul, recolta nu creşte, investiţiile dvs. nu se arată a fi profitabile, aveţi înţepături în piept şi nu vă puteţi odihni bine, vă amorţesc picioarele? Vă rog contactaţi-mă şi voi face precum bunica mea ca toate aceste rele să dispară.
Tămăduitoarea Rozica vă poate prezice viitorul gratuit din orice colţ al lumii vă aflaţi, pe baza datei naşterii şi a zodiei dvs. doar cu un singur apel telefonic gratuit. Confidenţialitatea este primul lucru pe care l-am învăţat de la bunica mea Hellen Duncan. Ce intră în cabinetul meu acolo rămâne, inclusiv problemele dumneavoastră. Apelaţi cu încredere şi necazurile, problemele dvs.vor dispărea lăsând loc bucuriei şi speranţei.

DESPRE MINE: În viaţa de zi cu zi sunt o femeie modestă,dar în munca mea şi ceea ce fac pot spune că nu am niciun reproş sau remuşcări că nu am ajutat vreo persoană. Am cunoscut multe celebrităţi ce au avut nevoie de serviciile mele, nu vă pot spune datorită politicii cabinetului meu (confidenţialitate, discreţie).
Am primit persoane trimise de către biserică, deoarece problemele lor nu se puteau vindeca decât prin ritualuri şi incantaţii WICCA. Şi eu la rândul meu am trimis către biserică persoane care pentru vindecarea lor era nevoie de atingerea duhului sfânt.
Pot spune că am o legătură strânsă cu biserica şi cei din slujba Domnului.
Sunt ortodoxă, cred cu tărie în Dumnezeu şi în puterea cu care m-a înzestrat.
Bunica mea s-a născut pe data de 25 noiembrie 1897 în Callander, un orăşel din comitatul Stirling şi a fost mama a nouă copii în total. Ea a încetat din viaţă în 6 decembrie 1956. În cei 59 de ai săi a avut un rol important în ascensiunea lui Winston Churchill, dar ce păcat că nu toată lumea a beneficiat de harul ei.
Eu vă stau la dispoziţie, vă ofer discreţie şi garanţia că de la mine nu plecaţi cu probleme nerezolvate. Vă aştept cu drag.



Contact: 0748.516657
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu