vineri, 5 septembrie 2014

Rugăciune pentru cei care suferă din cauza iubirii prezentată de clarvăzătoarea Cassandra



Pentru toți cei care suferă de iubit (a) pierdut ), iată, vă prezint  o rugăciune pe care o puteţi spune în momentele de mare tristeţe sentimentală.
Rugându-vă cu toată inima, el sau ea s-ar putea întoarce. Rugați-vă timp de 3 zile consecutive.

Rugăciunea Fecioarei. Revenirea persoanei iubite
 
Cea mai frumoasa floare de pe Muntele Carmel, de viță de vie plină de fructe,
splendoarea cerului, a binecuvântatei Maică a Fiului lui Dumnezeu, Imaculată Mamă, ai grijă de mine.

Steaua Mării, ajută-mă să-mi arate că eşti mama mea, mama Sfântă a lui Dumnezeu, Regina Cerului și Pământului, eu te implor cu umilință din adâncul inimii mele să mă ajuţi în cererea mea, eu știupoţi să-mi acorzi această cerere.

Eu cer ca (rostiţi numele persoanei iubite), întoarce-te la mine, să mă iubești din nou, sentimentele tale pentru mine să revină, am format un cuplu senin, fericit, uniți în dragoste pentru Dumnezeu.

O Maria, Maica lui Dumnezeu concepută fără păcat, roagă-te pentru noi. Am mare încredere în tine, nimeni nu poate rezista puterii tale. Citat de 3 ori.

Măicuţă dragă, auzi rugăciunea mea pentru că eu sunt foarte nefericit ) fără (citaţi-i numele), am deci nevoie de ea (el).

Amin.



Contact: 0752.908353, 0725.860920
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu