miercuri, 20 noiembrie 2013

A trăi cu un părinte dependent de alcool





Doamnă Sofia,
Mă numesc Ştefania, sunt o femeie de 30 ani şi locuiesc cu prietenul meu.
Tatăl meu a dat în patima alcoolului înainte de naşterea mea şi a surorii mele. Dar mama a negat întotdeauna că el ar avea vreo problemă şi a ascuns asta de restul familiei.
De altfel, alcolismul este un subiect tabu în familia noastră...
Din nefericire, mama a decedat în urmă cu trei ani şi de atunci, tatăl meu este într-o depresie deplină şi-şi varsă amarul vieţii în paharul său.
Locuieşte departe de sora mea şi nu-şi mai revine după decesul prematur al mamei noastre. Se hrăneşte rău, de unul singur şi starea lui, în mod fatal se degradează accentuat (îşi pierde facultăţile fizice şi intelectuale). De exemplu, recent a căzut din picioare, s-a lovit tare rău  şi a avut nevoie de două săptămâni de stat la pat şi de tratament. L-am spitalizat într-o stare deplorabilă, din păcate.
Are 62 de ani şi nu mai poate trăi singur.
Sora mea are trei copii şi multe probleme cu soţul său, care consuma foarte mult alcool, deci nu prea poate să-l ajute. Mi-e teamă! Teamă că bea prea mult, că mă va antrena în depresia sa şi mă va împiedica să-mi trăiesc viaţa. Mă simt vinovată. Vă rog, ajutaţi-mă!

                                                                   Ştefania, Madrid

Dragă Ştefania,
Te pot ajuta, dar pentru asta, am nevoie de a veni cu tatăl tău la unul din cabinetele mele din Bucureşti, pentru a-i da leacuri contra băuturii. Nu dispera, există mereu soluţii. Sună-mă la telefoanele afişate în pagina de pe siteul www.vrajitoarero.com, adică 0764005138, 0745762879.

                                                                Vrăjitoarea Sofia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu