miercuri, 13 noiembrie 2013

Am crezut că vrăjile sunt pure născoceli



Multă vreme, am crezut că vrăjile sunt pure născoceli dar nu a fost aşa, din păcate.
Soţul meu avea o patimă teribilă, era alcoolic într-un grad pronunţat. Deprimant! Nu mai ştiam ce să fac pentru a-l scăpa de acest viciu şi a-mi păstra familia unită. Toate se duceau de râpă şi nu puteam nicicum să le mai opresc, orice aş fi făcut. Era cumplit!


Dar o colegă m-a îndrumat spre vrăjitoarea Beatrice care, cu harul său nepreţuit, a putut să-l debaraseze în cele din urmă pe soţul meu din mrejele alcoolului. Mulţumesc infinit.
                                                                          Iuliana, Praga

Contact vrăjitoarea Beatrice :
 Contact : 0766.768479,  0744.975732
 Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoare-online.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu